Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Al Marjan Vishandel. Meer weten? Ontdek meer
Dila
23 jun 2026 om 17:11
Lekkere vis en tenminste echt kabeljauwfilet wanneer je het besteld!
Lorie
21 jun 2026 om 18:34
Eten is goed via is lekker maar eel meet Keuzezijn
Farid
19 jun 2026 om 21:45
Dit keer was het het 4 personen visschotel minder vol dan we gewend zijn.
Suzanne
15 jun 2026 om 19:57
het smaakte weer als vanouds lekker vers, dus vanaf nu bestel ik weer elke maand
Anna
15 jun 2026 om 19:14
eten was koud, en prijs-kwaliteit viel erg tegen. bovendien kleine porties, schotel voor 3 personen kan 1.5 persoon van eten
Fatima
14 jun 2026 om 17:32
Het eten is vers en lekkee, snelle bezorging
H
13 jun 2026 om 21:56
P E R F E C T !!!
Koos
11 jun 2026 om 20:59
Minder als snders
Soumya
9 jun 2026 om 21:45
Ik heb vandaag voor de tweede keer hier besteld en wat was het eten heerlijk en vers. Zelf de Bisara was echt lekker en vers brood bij gekregen. Voor herhaling vatbaar en super tevreden
Maddy
8 jun 2026 om 0:08
was weer erg lekker en snel bezorgd
Loes
5 jun 2026 om 20:27
zo lekker. op de aangevraagde tijd geleverd. en grote porties. een aanrader!