AL MARJAN VISHANDEL

Recentebeoordeling


4 sterren uit 140 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Al Marjan Vishandel. Meer weten? Ontdek meer

23 jun 2026 om 17:11 Lekkere vis en tenminste echt kabeljauwfilet wanneer je het besteld!
21 jun 2026 om 18:34 Eten is goed via is lekker maar eel meet Keuzezijn
19 jun 2026 om 21:45 Dit keer was het het 4 personen visschotel minder vol dan we gewend zijn.
15 jun 2026 om 19:57 het smaakte weer als vanouds lekker vers, dus vanaf nu bestel ik weer elke maand
15 jun 2026 om 19:14 eten was koud, en prijs-kwaliteit viel erg tegen. bovendien kleine porties, schotel voor 3 personen kan 1.5 persoon van eten
14 jun 2026 om 17:32 Het eten is vers en lekkee, snelle bezorging
13 jun 2026 om 21:56 P E R F E C T !!!
11 jun 2026 om 20:59 Minder als snders
9 jun 2026 om 21:45 Ik heb vandaag voor de tweede keer hier besteld en wat was het eten heerlijk en vers. Zelf de Bisara was echt lekker en vers brood bij gekregen. Voor herhaling vatbaar en super tevreden
8 jun 2026 om 0:08 was weer erg lekker en snel bezorgd
5 jun 2026 om 20:27 zo lekker. op de aangevraagde tijd geleverd. en grote porties. een aanrader!
5 jun 2026 om 6:34 Eten goed zoals altijd